BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

söndag 23 december 2007

Nu är här jul

Jag har gått och väntat på att julstämningskänslan ska komma till mig, det gör jag nog varenda år egentligen. Kan säga att det var nog först när vi hade burit in granen och den friska barrdoften spred sig i lägenheten som den infann sig på riktigt för mig. Julgranen blev funnen och huggen, trots att vi fick skrena omkring i halkan efter skogsvägen, förbannandes detta klena julvinterväder vi har.
Nu doftar här jul, skinkan står där nygriljerad och A.s barn ska snart komma hit och äta "blöta".
Jag och A var ute idag och gjorde en sista julhandling, vi tog oss en "jullatte" på fiket inne i MVG och tittade på folk som stressade omkring.
Allt är i stort sett klart och nu får julafton komma. Godjul på er allihop!

0 kommentarer: