BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

fredag 21 december 2007

Paketfröll och Barbapappabullar

Min galla har protesterat hejvilt nu i några dagar. Fast den inte ens finns. Ett mysterium, men så är det iallafall. Idag har jag ätit yoghurt, örtte och en lussebulle. Igår åt jag kokt ris, örtte och proviva. Dagen före det så åt jag ingenting..åtminstone inte efter middan.
Både min själ och min kropp skriker nu efter en livsförändring! Mest själen, ändå.

Idag har jag bakat lussebullar, som visserligen såg ut som Barbapappa, men var goda ändå. Och så har jag och A kokat knäck och gravat lax. Av någon anledning luktade det fisk om hela min kropp flera timmar efter och jag var tvungen att bada för att liksom "ånga" ut det.

Paket har också slagits in idag. A visade sig ha oanade talanger på att göra fina "fröll" på paketen.

Nä, nu är klockan halvtvå, sängen nästa.

0 kommentarer: