BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

torsdag 4 december 2008

Ute med jobbarkompisarna

Jag var på Lottas igårkväll och åt med mina jobbarkompisar.
Dom är verkligen trevliga och vi hade kul, men jag blev helt slut av det.
Jag tror ibland, speciellt när jag är på jobbet att jag ska klara av olika saker,
att jag kommit längre än jag har.
När jag då sitter där på Lottas i ny fin blus, med en entrecote framför mig och
påminns om att jag nu är ensam, då gör det alldeles för ont.
Och när jag ser "vår" balkong från fönstret där, och tänker på när vi brukade sitta
på Lottas och skoja med oss själva om hur nära vi hade...då vill jag bara gå hem på en gång.
Nu lär det väl dröja ett tag innan det blir utgång igen, och det är nog bra.

I dag är det grått, regn och slask. Riktigt tråkigt är det.
Jag ska göra klart den brungrå tröjan nu och se ifall det går någon bra film på canalplus idag.

Apropå ingenting så är det billigt snus på Godishuset.
En stock Granit miniportion, 179 kr.

0 kommentarer: