BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

söndag 28 december 2008

Broddar












Mitt dåliga humör i morse förbättrades inte nämnvärt av att det var nästan omöjligt att promenera hem utan att riskera att halka och bryta armar och ben.

Jag undrar, varför är trottoarerna blankis? Själva gatorna där bilarna kör är ju inte det? Förstår inte.
Tidvis, när det inte kom några bilar eller bussar fick man välja att gå på själva gatan. Det var om att välja, halka och bryta benen eller bli överkörd.

Nåväl, nu har jag, efter ett intensivt letande hittat Anders broddar som jag visste fanns någonstans och som jag till slut, som genom ett under hittade bland alla kassar och prylar som lilla rummet i min lägenhet är fullkomligt fyllt av.
Nu jävlar, nu ska här gås!
Och jag ger fasen i att det är pensionärsvarning och att det låter som en häst travar när man far fram.

0 kommentarer: