BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

onsdag 10 december 2008

Jag i bloggvärlden

Jag försöker hålla den profilen att om jag inte har något att blogga om, då ska jag inte blogga.
Annars blir det bara inlägg av typen "idag har jag ätit pölsa och nu ska jag se på tv", typ.
Intressantare än så är inte livet allt som oftast.

Det kan inte heller vara särskilt givande att läsa om att "jag köpte 2 nystan naturvitt garn och ett nytt armbandsur idag" heller.

Jag har skrivit dagbok i hela mitt liv och ibland så vet jag inte om det är dagbok jag skriver här eller vad.
Varför bloggar man?
Är det att liksom hunden som kissar på lyktstolpen visa att man finns?
Eller är det kanske den ensammes bevis på att man inte är död, som en annan bloggare jag läser uttryckte det.
Jag bloggar alltså lever jag.

Förresten, apropå armbandsuret, jag hittade ingen klocka jag ville ha först..till jag tittade på barnklockorna och köpte en "pojkklocka".
Så någon stilikon i bloggvärlden lär jag aldrig heller bli.

0 kommentarer: