BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

söndag 7 december 2008

Jag orkar inte

Jaha, vad finns att berätta denna dag?
Jag är trött. TRÖTT. Igårkväll (lördagkväll) gick jag och lade mig före 22 och var till och med för trött för att orka läsa.
Ingen energi finns till någonting.
Jag skulle egentligen vilja fixa till här i lägenheten, möblera om i sovrummet, packa ihop en massa grejor, köpa en garderob till, till lilla rummet osv osv osv, men allt faller på att jag inte vet var jag ska få tag i kartonger, eller att jag inte känner någon som kan låna mig en släpvagn..och att jag för övrigt inte kan köra bil med släpvagn tillräckligt bra för att kunna hämta något jag köpt och köra det hit, bla bla bla.
Jag önskar att någon kom hit och gjorde allt, hjälpte mig med allt, packade ner sånt som är jobbigt att gräva i, bestämde, tog tag i saker. Bar sådant som var tungt, hjälpte mig att leva och orka.
Jag önskar att A inte var död.

Jag önskar att jag slapp upptäcka att han överallt inte finns hela tiden.

0 kommentarer: