BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

måndag 22 december 2008

Min dag













Jag klev upp halvtvå i dag. In i duschen, sedan iväg till advokaten för näst sista besöket om bouppteckningen. Skönt att det snart är över.

Sedan körde jag ut på Haga, gick in på Pizzeria Björken och beställde en Björken special. Medan jag väntade på den handlade jag bröd, julmust och godis.
Sedan hem genom stan och världens trafik. Åt och såg på tv under tiden.

Efter det så tog jag med mig Maja Mandolin och gick till lägenheten öst på stan och hämtade diverse räkningar som kommit dit.
Nu ska jag gå på affären en sväng och köpa mat till Maja.

När det ärendet är uträttat, samt hon har fått mat, då ska jag återvända till mitt stora feta vinglas som står på bordet i vardagsrummet och sedan ska jag titta på film hela kvällen.
Ljuvligt.

0 kommentarer: