BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

fredag 11 januari 2008

Nöjesplaner

Imorse när jag klev upp hade adventsstjärnan i köket lagt av. Så timeat när det nu ändå är tjugondagknut på söndag. Inte för att jag är tidsinställd så, men ändå. Ibland kan julgrejer vara kvar nästan hela januari..en annan gång åker det ut innan nyår.

A har åkt till jobbet och jag har just varit och tränat. Tackar gud för att det finns möjlighet för mig att träna..trots hälen. Hade egentligen inte tänkt nämna just nämnda kroppsdel idag, men det är svårt då den just nu dominerar rätt så mycket av mitt liv.
Och mer spännande än så är inte mitt liv just nu, i skrivande stund.
Men men..nästa vecka blir det troligen middag med teater..veckan därpå Carl-Einar Häckner med syrran..ja alltså, hon är inte MED honom, utan jag ska gå med henne. Och i helgen vet jag att det händer något kul på lördagkväll, mer om det sen.

0 kommentarer: