BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

fredag 4 januari 2008

Hälar, mobiler och ny frisyr

Ett nytt år har börjat. Inget särskilt har hänt. Jag har tränat duktigt, så pass att jag har lite allmän värk i kroppen nu, får tagga ner lite. I helgen ska jag jobba och kan säga att det inte känns som att jag kommer att skutta iväg dit precis. Hälarna jävlas, som vanligt. Försökte ringa vårdcentralen idag, men försent för att dom skulle kunna ringa upp. Är bara rädd för att jag ska bli sjukskriven, finns en viss risk. Har ju förstått det själv ibland, när jag får stappla mig fram i korridoren med stor möda i slutet av arbetspassen..Nåt är fel och antagligen måste det till specialsulor i skorna och antiinflammatoriska läkemedel och vila.
A har satt upp en stång ovanför diskbänken att hänga prylar på. Blev bra. Var förresten visning på huset igårkväll. Vi var dit före och tände lampor och plockade undan lite. Som vanligt så har vi ingenting hört efteråt. Förväntade oss inte det heller. Jag och A har bytt mobiler med varann. Jag köpte ju en Nokia n95 i oktober som jag aldrig har blivit vän med. A var snäll och bytte med mig. Nu har jag en Sony Ericson w8001 igen, färre pixlar medmera, men så mycket bättre för mina ändamål. Fixar inte att det tar en halvminut innan mobilen är redo för att ta ett fotografi..som dessutom inte blir bra i autoläget utan kräver en massa inställningar innan..Nä, jag vet, ingen bra bild, men tog inte bilden för att visa hur snygg jag är utan för att visa min nya frisyr. Alltså..har klippt bort tuggummikvalitethåret längst ner, håret blev ju ganska förstört av alla avfärgningar jag gjort. Valde en elevklippning, vilket innebar att jag klippte mig hos någon som tvättade håret väldigt skönt och länge, klippte oerhört noga i en timme, och var väldigt lyhörd för kundens önskemål. För nästan halva priset. Rekommenderas!

0 kommentarer: