BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

onsdag 28 januari 2009

Resumé


















Ja, jag vet, det är taskigt med uppdateringen här på bloggen nu för tiden.
En snabb resume. Helgen som var: Jag, mina döttrar och min syster satte ihop min säng på lördagen. Kvällen slutade med att vi spelade fia med knuff, fast med snapsar istället. Jag och Emilia for och köpte pizza och Linnea och Astrid gick på Pipes.
Söndagen: Urban och Johan var här och hjälpte mig bära upp lådor och annat på vinden. Jag bakis som tusan.
Sen efter det har det bara varit sjukt. Vet inte om det är flunsan jag har.

Bilden ovan: Foto taget av Diane Arbus. Just sett filmen "Fur" på canalplus som handlar om Diane Arbus och hennes fotograferande på 40-50/talet.
Hennes bilder föreställer människor i samhällets utkanter. Prostituerade, transvestiter, och det man då kallade för "missfoster".
Intressant, och en bra Nicole Kidman i huvudrollen.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Ho hooo?? Är det någon hemma?

Anonym sa...

Ja jag vet! Inte mycke bloggande här inte :)
Vart lite less på det. Och trött. Och seg. Och jaa, allt möjligt.
Kram

Anonym sa...

Var har du hittat bilden?
kram

Anonym sa...

Jag googlade på Diane Arbus och bilder.
Kram

Anonym sa...

Men åhhh..jag saknar dig och dina små vardagsfunderingar!

Anonym sa...

Trevligt att vara saknad :)
Ja, det är dåligt med uppdateringen här och jag får se ifall jag kommer igång med bloggande igen, har vart allmänt trögt med allt ett tag.
Kram
Y

Anonym sa...

Trevligt att vara saknad :)
Ja, det är dåligt med uppdateringen här och jag får se ifall jag kommer igång med bloggande igen, har vart allmänt trögt med allt ett tag.
Kram
Y

Anonym sa...

Trevligt att vara saknad :)
Ja, det är dåligt med uppdateringen här och jag får se ifall jag kommer igång med bloggande igen, har vart allmänt trögt med allt ett tag.
Kram
Y