BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

torsdag 15 januari 2009

Rapport från idet














Ja, det är precis som jag säger, det händer ingenting i mitt liv just nu. Här är beviset. Jag sover. Och sover. Och sover. Och när jag är vaken så händer inget då heller. Jag tror att det är bra. Jag är som den där björnen som man kan se på webkamera på Västerbottens folkblads websida. Jag är i ide.













Här är Maja. Hennes liv är också rätt så tråkigt. Även hon sover ganska mycket. Men dessemellan så får hon gå ut och lukta på, höll på att skriva blommor, men snarare diverse andra hundars utsöndringar och folks tuggummin och snusar. Är ni medvetna om hur mycket utlagda portionssnusar det finns på gator överallt? Jag är det iaf. Och hon.













Lite händer iaf. Som diverse experiment som Astrid och hennes kompis roar sig med. Avslöjar inte VAD här, men om ni märker något speciellt, ja någon slags effekt på/med dom/henne..ja då vet ni.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, det är ju en definitionsfråga om det är värt det eller inte,,, klart att om man själv blir helt uttömd på energi så är det ju kanske inte värt att mjuka upp hårda hjärtan,,,om man själv kommer i andra rum. För att kunna älska andra måste man älska sig själv först,,,,och bryter man ned sig själv pga att man kämpar med andras hårda skal,,,så är det ju givetvis inte värt det. Då är det bättre att fokusera på sitt eget välmående och ödsla energi på dem som man känner att man växer av. Förstår precis hur du menar ;-)

Ha en bra dag :-)
Kramar