BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

söndag 8 juli 2007

Tack för allt.












Jag och A var till lägenheten idag med ett lass grejor. Vi har bestämt oss för att aldrig åka till stan utan att ha någonting med oss. Bra idé, de gör att vi knappt märker hur mycket vi faktiskt gör. Känns skönt att vi har mycket tid på oss med flyttandet.
Varje gång jag kommer upp i lägenheten så blir jag lite salig. Den är så fin! Ljus och rymlig, högt i tak och mitt i stan. Kan inte bli bättre.
Tänker på den resa jag gjort. Flyttade till Umeå för snart två år sen. Bodde först på Haga i en etta. Sen gjorde jag en liten tur söderut innan jag återvände till Umeå och en annan etta öst på stan.
Sen kom A in i mitt liv och jag blev Håkmarksbo. Och nu så blir det stan igen, denna gång tillsammans med A i en trea.
Jag längtar till allt är klart, A har sålt sitt hus och allt stök är över och vi bor där i lägenheten och kan slappna av.

Nästa förändring som inträffar, och som jag också ser fram emot, det är att jag börjar på ett nytt jobb i augusti. Jag blir nattjobbare igen och får jobba med det jag kan och är intresserad av.

Det är mycket som har stämt nu ett tag. Det är mycket jag önskat och velat göra som gått i uppfyllelse. Som t ex:

  • Jag bor i en stad.
  • Jag ska bo i centrum av en stad!:)
  • Jag får arbeta med de jag vill...och får en bättre lön.
  • Jag har fått den partner jag önskat mig på flera sätt.
  • Jag har mycket kärlek i mitt liv.
  • Jag får åka motorcykel. :)
  • Jag får lära känna mycket nya människor.
  • Jag har hundar igen.
  • Jag har mycket att se fram emot!

1 kommentarer:

Emilia sa...

Åh, det låter så bra. Härligt att höra att allt går din väg :) Snygg layout på bloggen förresten! Nu ska jag logga in och länka till dig från min blogg.