BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

lördag 7 juli 2007

Just nu, igen, stulet rakt av - i stort sett

Folköl i kylen: nej
Någon favoriträtt: kött
Något husdjur: tre hundar
Någon pojk/flickvän: ja
Puder på dig?: nej
Några framtidsplaner: börja nytt jobb, flytta, resa, uppleva.
En levande tro: jag tror på mig själv.
Någon sjukdom: nej
Gymkort: ja
Några kärleksproblem?: ibland
En homosexuell kompis: har väl funnits några
Någon favoritlåt: nej
Duschat idag: ja
Någon kompis som snarkar: nej
Någon vän som spelar i ett band: ja de kan man säga.
Någon som förstår dig: jo, Karin och syrran, och ibland mina barn och A.
Någon tuff som kan försvara dig: A, och Karin.
Något beroende: snus och kaffe.
Fikat nåt idag: jo, kaffe och glass.
Nagellack: på tånaglarna.

VILKEN
Tidning läser du:
vk
Buss åker du oftast: Håkmark - Umeå, tur o retur.
Frisyr har du: hästsvans.
Dag fyller du år: 20 juli.

VAD
Gör du nu:
skriver, smsar med Annicca och äter chips.
Gör dig till en bra människa: jag är lyhörd och empatisk och storsint.
Gör dig till en dålig människa: kan ibland va motsatsen till de som står ovanför.
Äger du för skor: träningsskor, sandaler, kängor, pumps, sandaletter.
Läser du just nu: "Lyssna till Prozac"
Ska du göra nu: titta på tv en stund innan jag går och lägger mig.

MERA TIDSFÖRDRIV
smeknamn:
nej
höger eller vänsterhänt: vänster
humör just nu: rätt stabilt.
favoritgodis: smågodis.
är det nåt du absolut inte äter: nej.
musik just nu: nostalgi.
vad åt du senast: tortillachips.
vad sa du senast: puss och kram i telefon till A.
favoritkläder: bekväma och välsittande som gör mig vacker.
är du bra på matte: ja, rätt så.
favoritfärg: röd.
saft eller alkohol: alkohol.
hur många kuddar sover du med: två.
favoritväder: sol, 22 grader varmt och svag vind.
spelar nåt instrument: ja en del, men inget bra.
morgon- eller nattmänniska: nattmänniska.
spara eller slösa: beroende på humör och resurser.
vem är viktigast för dig: mina barn.
det bästa du vet: när mina barn skrattar.
bästa leksak: mobilen, samt någon onämnbar.
tror du på mirakel: nja.
tror du det är möjligt att vara trogen för alltid: det är klart.
ser du på kärleken som ett misstag: förstår inte frågan, kärleken är allt.
teknisk eller oteknisk: rätt så teknisk.
är du kittlig: japp.
rädd för insekter: en del.
äckligaste insekten: definitivt kackerlacka.
det här är jag bra på: huga, de e mycke de.
chips, morötter eller godis: men godis naturligtvis.
synliga ärr: ja, under foten från en fest med glaskras. Och på magen från en gallop.
stökigt eller välstädat: Stökigt, men önskar välstädat.
är du mörkrädd: ja.
röker du: nej, gud förbjude.
snusar du: ja.

0 kommentarer: