BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

onsdag 11 juli 2007

Mulet, +17 gr, svensk sommardag



Regnuppehåll så det blir en del trädgårdsbestyr idag. A klipper gräset och trimmar. Det är egentligen en fin trädgård här, men jag är tyvärr ingen vidare trädgårdsmästare så den vackra vita pionens blomning är inte min förtjänst utan någon annans.
Packväskan på hojen har vi bara satt dit på prov men den blir nog bra, den rymmer mycket.
A åkte just iväg till jobbet, och jag tänker stöka på här lite och åka iväg till lägenheten också.
Apropå dagböcker så satt jag och A och tittade i en kista som var fullsmockad med dagböcker som hans mormor skrivit i alla år, från 40-talet och framåt. De var mest korta anteckningar om vilket väder det är och sånt. "Soligt, +3 gr, fin vinterdag. Åker till Umeå idag med bussen".
Här, 11 juli 2007 är mulet, +17 gr, typisk svensk sommardag och jag ska strax ta bilen till Umeå.

0 kommentarer: