BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

måndag 16 juli 2007

Jaa..var har hänt idag? Vi har varit på återvinningscentralen tillsammans med tusen andra, som de kändes iaf. Stökigt, svettigt och varmt, bökigt, folk körde hit och dit och de va ingen ordning alls.
Sen var vi på stan och gick mest och väntade på att få höra hur det gått för Jocke med uppkörningen som var kvart i två idag.
Det gick bara fint och vi bjöd honom och hans kompis på lunch. Efter att ha travat igenom halva Umeå för att hitta någon restaurang som var öppen klockan tre fick vi ge upp och det blev pizza.
Kvällen har varit lugn, A sov en stund för han skulle jobba natt..jag sov också en stund för...jaa, för att jag var lite trött och mätt troligen.
Sedan har jag mest suttit här, surfat runt och bloggat.
Imorgon ska jag till mitt nya jobb och skriva på anställningsbevis medmera. Känns jättekul och spännande på alla vis.

0 kommentarer: