BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

fredag 28 september 2007

Jahapp. Tänkte just att hur intressant kan det egentligen vara att se en bild på mina nya stövlar? Men men..det är MIN blogg och jag skriver om VAD JAG VILL:)
Hur som helst så är dom väldigt sköna och dom ska bära mig i helgen när vi åker till Dorotea och jagar. Var ett tag sen jag höll i en bössa men det sitter nog där bara jag får prova lite först.

Igår var vi ute och gick på I 2o området och passerade den här skylten. "Är det inte farligt att gå här" undrade jag. Nä tydligen inte för A bara stolpade iväg. Å andra sidan vidrörde vi varken ammunition eller nåt som var ens projektilliknande...
Det är iaf fint där uppe i skogen, så nära stan.
Idag sov A ett tag, sen for vi på Åhlens och åt rödspätta. Sen var jag ute med Astrid en sväng och hon övningskörde. Hon är hur bra chaufför som helst nu och jag är nästan helt säker på att det kommer att gå bra på uppkörningen om ett par veckor.




Läget denna dag:

Hälsan: Jo, till slut går ju förkylningen över, var helrisig igår.

Stegräknaren: Har gått i snitt 10 000 steg om dagen nu i drygt en vecka. Förutom igår då jag kände mig så sjuk och dessutom hade ont i ena hälen. "Hälsporre" säger A och andra om det. Nä säger jag, de vill jag INTE ha. De går säkert över.

Ekonomin: Kunde definitivt vara bättre. Vi har levt med dubbla, saftiga hyror i fyra månader nu. Det är inte lätt.

0 kommentarer: