BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

tisdag 25 september 2007

Hem ljuva hem

Såg att jag hade angett "heminredning" som ett av mina intressen i min profil. Måste säga att det inte syns när man tittar på mitt hem.
Men men..nån dag då kommer det att vara fint och klart här och hur tjusigt som helst!



Jag gillar verkligen den här lägenheten. Högt belägen och högt i tak. Från alla fönster kan man skåda ut över taken i den centrala delen av stan.
Jag längtar redan till nästa sommar då vi kan sitta på balkongerna och äta frukost på morgnarna och mysa på kvällarna.

Pratade med mamma idag. Dom har internet igen och jag guidade henne hit till bloggen. Hoppas det inte är för krångligt!:) Och mest av allt, att pappa kryar på sig igen. Och att han tar det lite lugnare, kanske?

0 kommentarer: