BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

onsdag 5 september 2007

Gnäll gnäll gnäll

Vaknar idag och har lika ont i ryggen som när jag gick och la mig. Sedan har min vänstra handled svullnat upp av någon slags överansträngning. Bilden ovanför satte jag mest in för att pigga upp mig lite.
Flyttning och städning och nattarbete ovanpå det börjar ta ut sin rätt. Om inte annat märker man att man inte är ung längre, finns inte lika mycket ork, kroppen säger ifrån.
Längtan till att allt är klart är stor och det gör att man vill jobba på så hårt man kan men det går ju inte i längden.
Här i lägenheten står halvt uppackade säckar och kartonger och man kryssar sig fram mellan toan, köket och sovrummet. Finns inte tid till att ta itu för fullt med att få ordning här och inte heller ORKEN, nu igen...
Hur gärna jag än vill så måste jag ta det lugnt idag, ikväll ska jag ut på nattjobbet igen i två nätter.

0 kommentarer: