BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

fredag 9 maj 2008

Fullt upp är det

Sitter i grannvädret på balkongen och tar en paus. Har fullt upp just nu. Idag har jag både varit i kontakt med sjukvården, polisen och en advokatbyrå. Vad det är jag håller på med förtäljer inte historien idag, det ska jag berätta om sen, när det är klart.

A flög iaf luftballong till slut, bilden ovan tagen från ballongen. Han steg till skyn i Flurkmark och landade något snabbt men säkert i Kassjö. Lättad är iaf jag att han är tillbaka på marken igen.

Nu idag är det precis en vecka till vi flyger till New York. Känns fortfarande overkligt att vi snart är där!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Ylva,

Jag kollar din blogg ibland. Intressant att höra hur du har det. Kul att ni fått huset sålt. Allt löser sig till slut.

Jonny