BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

onsdag 14 maj 2008

Blåtira

Nä, det här är ingen kul bild. Jag tog den alldeles nyss för att dokumentera och föreviga mitt blåslagna ansikte. Jag blev slagen utav en patient på mitt jobb, vilket gjorde både ont och var jävligt obehagligt. Att också i samma veva bli kallad "jävla hora" gjorde det ju inte bättre. Det blev om att skriva skadeanmälan och sedan besöka akuten och bli fotograferad.
Det känns inte bra att ha ett arbete där man riskerar att utsättas för sånt här, som säkert vem som helst förstår...
A tycker det är jobbigt att gå med mig på stan nu, "alla tror att det är jag som gjort det där" säger han..vilket det ju kan ligga något i, att folk tror så. Kanske jag också skulle göra en sån gång.

Men men..jag kan omöjligt gå omkring och vara särskilt bedrövad eller tagen av denna händelse för jag är egentligen så glad och lycklig, för på fredag, då åker jag och A hit!!(pekar nedåt) :-D

0 kommentarer: