BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

tisdag 29 april 2008

Ute o rej

Har varit igång hela dagen. Först till polisstationen och fixade passet. Blinkade varje gång hon tog en bild så till slut fick jag lägga mig till med ett slags stirrande för att inte blinka. Bilden blev därefter.
När jag kom tillbaka till våran parkering var det någon som hade ställt sig där. Jag blev tvärförbannad, det är otroligt irriterande och inte första gången det händer. Skulle precis till att ringa och kolla upp registreringsnumret när bilägaren kom gående. "Jag skulle bara köpa en glödlampa". Ja men betala för en parkering då!
Åkte ut på Ersboda, först till Myrorna och hittade några fynd, sedan till Mio och köpte en hylla till hallen.
Sedan hem och rasta hundarna innan jag klev in i duschen.
Gick till Mekka och träffade K där och uppdaterade oss om livet.
Nu har jag varit och solat solarium och handlat lite gott till ikväll.
När A kommer hem blir det Minttuoboy i bastun.

0 kommentarer: