BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

fredag 18 april 2008

Grönt

Nej, det är inget grönögt monster. Det är A som har varit hos optikern och fått något i ögonen som satt sig på linserna. Det satt i hela dagen i förrgår.

Jag fick kliva upp tidigt idag, för att vara jag alltså. Jag skjutsade A och några av hans jobbarkompisar till flyget. Dom ska till Tallinn i helgen.
Sen hann jag bara hem så fick jag åka och hämta Astrid och skjutsa henne till Umedalen, hon hade försovit sig.

Idag är det underbart fint väder och jag väntar hit både Astrid och Emilia sen idag, blir nog att gå en sväng på stan och kanske sitta i solen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Är lite Shrek feeling över ögonen! :)
Är allt bra med er i övrigt?
Mvh Angelica

Ylva sa...

Javisst är de :)
Jo, allt är bara bra med oss, hoppas det är bra med dig med!