BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

torsdag 3 april 2008

Hej på er


Nej, jag är inte död. Har bara varit en massa annat med livet ett tag. Inget kul,,inget som man vill skriva om, mest.
För mycket jobb, för mycket småkatastrofer hit och dit.
Några saker har jag iallafall lärt mig:

Jag är STARK.

Jag har otroligt fina vänner...och jobbarkompisar.

Jag har en underbar familj.

Och vem kan veta om någonting är bra eller dåligt? Även om det hänt mig tråkiga saker så har det alltid kommit något gott ur det också.
Nä, nog med det kryptiska snacket nu, mycket har hänt.
Huset har äntligen blivit sålt. Sköööönt.
Och jag har sökt nytt jobb...fast det blir nog inte så att jag byter jobb, kommer istället att gå ner till 65 % tjänst, vilket egentligen är max vad man ska ha när man jobbar natt. Jag har varit ständigt trött och slut hela vintern, och sjuk titt som tätt.
Vad som beror på vad gällande kriser, vad som är hönan eller ägget det kan man aldrig riktigt veta, men jag gör det jag kan för att få ihop, och till, mitt liv.

Bilden däruppe är syrrans vovve, Vivi, i röd fartdräkt, från påskfirandet i Sorsele.

2 kommentarer:

Emilia sa...

Vivi, så jävla söt! Vill krama!

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Vinho, I hope you enjoy. The address is http://vinho-brasil.blogspot.com. A hug.