BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

onsdag 8 augusti 2007

Nytt jobb och citykalas




Den här veckan har jag börjat på mitt nya jobb. Jag har gått två dagar inskolning på dagen och nu ikväll ska jag ut på min första natt. Det är väl för tidigt att uttala sig men jag tycker att det känns bra. Det liknar jobb jag haft förut och min erfarenhet sen tidigare kommer till sin rätt.
Räknar med att jag kommer att bli rätt så trött inatt, sist jag jobbade en natt var nångång i november.

I helgen var det citykalaset och samtidigt starten på Noliamässan i Umeå. Mycket folk, mycket aktiviteter, riktigt trevligt.
Vi var ute med Anders jobbarkompisar på fredan och åt på Två våningar.
På lördan var vi vid kajen från 18 tiden på kvällen till 02 på natten. Såg Melody Club bl a.
Hundarna har varit med till lägenheten och bott där för första gången. Mycket märkligt där för en hund som i stort sett bara vistats på landet. Som hissar..man går in i ett litet rum och sen rör sig väggarna en stund och sen får man kliva ut. Och så står man och tittar på balkongen och alla människor och hundar är så konstigt små, man tycker inte ens det lönar sig att skälla på dom.

Det är kanonväder och vi har åkt en hel del motorcykel. Min längtan efter att få köra själv och ha en egen blir inte mindre utan bara större och större! Suttit och tittat på annonser på Blocket och drömt...

Nä, nu ska jag sätta mig ute i värmen en stund. 25 grader varmt just nu.

0 kommentarer: