BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

lördag 11 augusti 2007

Mitt första besök på Nolia










Jo det är så, fast jag är norrlänning och allt så har jag aldrig varit på Noliamässan förut så det var på tiden.
Otroligt mycket folk, fuktigt och rörigt. Så kan man sammanfatta det. Gjorde iaf några fynd som visas här upptill.
Ett vackert halsband och en buff. En buff är en verkligt finurlig och enkel sak som kan användas på väldigt många olika sätt. Mest är det väl något att ha kring halsen när man åker mc, vilket är det jag ska ha den till.
Fanns annat där också, fina fårskinnskuddar och mössor bland annat. Mycket god och speciell mat, fast vi hamnade i till att äta typ kokt fläskfile och tråkig potatissallad. Och " JA, jag erkänner att det var mitt fel!" :)

1 kommentarer:

Anonym sa...

*skrattar......jaa, håller med dig ;-)