BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

söndag 13 juni 2010

Jag är fattig men lycklig och frisk. Och så är det ju sommar !

Känner att det är dags för en uppdatering. Här kommer den:

Jobbet: Trivs väldigt bra med jobbet fortfarande. Har blivit ordentligt varm i kläderna nu också.
Och det är ju inte helt fel att jag nu bara har två nätter kvar innan jag går på semester i fem veckor!

Barnen: Både E och A befinner sig hos mig nu i sommar. Det är jättekul!

Ekonomin: Finns övrigt att önska. Har ju varit inne på att jag borde flytta, mest för ekonomins skull, jag bor ju inte billigt, MEN det är så svårt eftersom jag trivs så bra här i min lilla borg högt upp i skyn med utsikt över taken.

Hälsan: Jodå, den är bra just för tillfället. Lite nackspärr men det kan man ju leva med.

Kärleken: Där vet jag inte riktigt. Kanske är något på väg att hända, eller också är det bara våren.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Kärleken finns där ju. Kommer alltid från insidan.
Och har man någon gång lärt sig att känna den så behöver man ju bara blunda och känna hur det var.
Inget försvinner ju.
H