BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

onsdag 2 juli 2008

I paid my dues


Varit duktig "husmor" idag. Typ tvättat sånt som man inte ofta tvättar..vädrat allt möjligt..diskat vaser..ja lite mer än det vanliga.
Kanske börjar jag bli lite rastlös, har ju förmånen att få vara ledig hela den här veckan.Fast, å andra sidan, allt går i ett, är alltid nåt som ska göras eller funderas på.

Jag har mått lite risigt i några dagar..ja egentligen enda sen jag kom tillbaka från Sorsele. Vet inte vad det är..kanske äter jag för lite? Järnbrist?
Får fylla på förråden.

Jag börjar vänja mig vid mitt gråa hår nu. Tycker det blir mer och mera "jag". Mina barn har klagat lite, tyckt jag ser äldre ut, men jag är ju de...äldre alltså.
Dom flesta tycker i allafall att det är fint och att jag passar i det.

Förövrigt så är det semestern som hägrar nu..vi pratar och planerar och längtar.

0 kommentarer: