BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

fredag 13 juni 2008

Sug

Det här är mest ett sånt där "jag har egentligen ingenting att skriva om"-inlägg. Ingen aktuell bild för dagen har jag heller, utan det blev lemurerna på Skansen ifjol sommar...bara för att dom är så himla söta.
Tittar på fotboll, snart ska Holland och Frankrike mötas. Jag är en sån där sportmästerskapstittare, man kan inte låta bli att fångas av stämningen. Och när man blir insatt..då BLIR det spännande.
Förövrigt så är jag väldigt godissugen. Tror faktiskt att jag aldrig varit så här godissugen i hela mitt liv.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tell me about the godissug. Jag är halvt döende just nu. skulle ge vad som helst för en liten sur hård godis just nu. Men jag får slänga i mig lite rabarberpaj från igår. :)
Kram Angelica

Ylva sa...

Åh, rabarberpaj!..de lät gott. Men som sagt, inget kan ersätta godis när suget sätter in. Suck...