BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

söndag 3 februari 2008

Helgen, så här långt















Helgen så här långt. Igårkväll var vi och åt buffé tillsammans med Annicca och Bosse och Adrian på en thailändsk restaurang, Amphiga, i Granngårdenhuset. Gott, billigt och vi bjöds på thailändsk dans under tiden. Ska åka dit nångång och testa massagen dom har också.
Idag har vi varit ut till Håkmark, jag, A och Astrid. Förutom att vi gick med hundarna efter Ringvägen så hälsade vi på Sandra och gänget i stallet, samt skottade snö och bytte glödlampor vid huset.
Nu har vi ätit och jäser i soffan. Jag har just "köpt" 20 minuters fotmassage. Det var "priset" för att just jag skulle gå och lämna tillbaka filmerna vi hyrde i fredags. Det kan det vara värt. Såg en ny fin isskulptur i parken på vägen dit. Föreställer..ja vad?
Ikväll blir det träning.

2 kommentarer:

Anonym sa...

2 st G-klavar gissar jag på.. ;)

Anonym sa...

Jo, du har rätt antar jag:)