BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

måndag 26 april 2010

Låt mig va!

Ja tänk vad dom hittar på. När man inte är ung längre, alltså passerat typ 40, då ska man vilja göra allt för att ta bort alla tecken på att man faktiskt blivit både äldre och stiligare.
Safetox! Tar bort 11 % av dina rynkor i pannan på si och så lång tid eller hur det nu var. Och för att uppnå det så ska du ha på dig den här tingesten.

Jag säger bara: låt mig för fan få ha min rynka mellan ögonbrynen ifred!
Den har utvecklats under ett långt liv av funderande och klokt tänkande och är det synliga beviset på all den visdom jag nu besitter.
Jag bär den med stolthet!

Japp.

Nu är jag ledig hela veckan, ända till på lördag.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Bra tänkt det om rynkorna, jag håller med.
Kolla min fisk då :)
http://www.bondemolla.se/_gallery/_html/070526.htm
//YiH

Ylva sa...

Bra gjort!*applåderar* :)

mamma sa...

Fyra steg till ett smalare liv.
1.Ät inte så mycket och rör på dig.
2.Ät inte fett och socker och fortsätt röra på dig.
3.Ät ännu mindre och rör på dig oavbrutet.
4.Fortsätt så varje dag tills döden kommer som en befriare.

Ylva sa...

Ha ha mamma :)

gioconda sa...

fisk hit o fisk dit. Min fisk är I magen, så det så!