BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

söndag 21 februari 2010

Vinterjäveln

Katter och katter, jag vet, det blir liiite tjatigt, men dom är ju så goa och fina och det finns inte så mycket annat att glädjas åt just nu i livet.

Ta bara det här med VINTERN. Jag menar, börjar det inte kännas lite väl överarbetat nu?
Ok, vi accepterar att det är mörkt och kallt och jävligt nästan halva året när vi valt att bo här uppe, men -20 och nordliga vindar i flera månader?
Ja, jag överdriver väl lite nu, men det känns ungefär så.

Eller hur?

4 kommentarer:

YiH sa...

Du glömde nämna snö. Har ni inte fått någon snö?

Ylva sa...

Ja den skiten också, glömde :)

Anonym sa...

Oooh, vilken snygg vårblogg. Den blir man ju riktigt glad av. Mor och jag har spenderat dagen hos UiS, det var trevligt. Hon har fått så fint. Skönt att se att hon har det bra :)Kram, YiH

Ylva sa...

Vad skönt att höra att U har fått det så bra, efter allt.
Jo, visst vart den fin, bloggen, men den hinner nog ändras igen, tycker den här mallen var liite väl "snäll" för min smak.. :)
Kram, och hälsa till U.